Відновлюємо історичні балкони. 7 кроків як стати учасником Програми співфінансування

  • 04.06.2020
  • 43 Переглядів

З 2019 року у Львові місто фінансує Програму проведення ремонтно-реставраційних робіт балконів будинків – пам’яток культурної спадщини на території міста.

Програма передбачає, що мешканці-власники балконів на головному фасаді будинку-пам’ятки оплачують 10 000 грн. за кожен балкон, еркер чи лоджію, а решту оплачує міська рада за рахунок коштів міського бюджету.

У 2019 році управління охорони історичного середовища проводило набір заявок від мешканців в програму співфінансування ремонтно-реставраційних робіт балконів будинків – пам’яток культурної спадщини на території міста. Під час цього було набрано заявки на реставрацію 42 балконів у 14 будинках. Наразі набір припинено!

ЯК ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ?

1. З’ясуйте чи ваш будинок є пам’яткою культурної спадщини і чи ваш балкон розташований на головному фасаді та перебуває в незадовільному/аварійному стані.

2. Поговоріть із сусідами-власниками балконів та дізнайтеся чи вони погоджуються внести свою частку співфінансування, а саме: 10 000 грн. за кожен балкон, еркер чи лоджію та надають згоду на доступ до балконів та використання інженерних мереж.

3. Якщо усі власники готові взяти участь у Програмі, представнику ініціативної групи потрібно завантажити заяву, заповнити її, вкласти потрібні додатки та відправити у територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг Львова.

* У разі, якщо хтось із власників відмовляється від участі у Програмі, учасник до заявки долучає відповідну письмову відому.

4. Упродовж 30 календарних днів заявка буде розглядатися. За цей час фахівці проводять огляд стану балконів. Після цього ми обов’язково вам повідомимо чи ваша заявка відповідає критеріям Програми. Пріорітет надається тим заявкам, де усі мешканці – власники балконів погодилися на участь у Програмі.


Наголошуємо, що учасники Програми зобов’язані укласти охоронний договір з органом охорони культурної спадщини.

5. Якщо все добре, заявку включаємо у чергу на проведення робіт. Тим часом управління охорони історичного середовища проводить необхідні дії зазначені в Програмі. Так, воно бере на себе виготовлення ПКД, експертизу цієї документації, проведення тендерної закупівлі й укладення договору з підрядником.

6. Перед початком робіт мешканці мають сплатити свою частку співфінансування на рахунок підрядника. Після цього фахівці приступають до виконання робіт. Зазвичай робота триває від шести до дев’яти місяців: усе залежить від складності робіт.

7. Коли ремонтно-реставраційні роботи буде завершено, мешканці разом із іншими учасниками оцінюють виконану роботу.


ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Якщо у вас є додаткові запитання, можна ознайомитися з повним документом.

Або телефонуйте в управління охорони історичного середовища+38 (032) 235-45-38.